thatbieb.blogg.se

2013-06-13
14:14:00

Chapter 2 - Partytime!
 
Previosly
Jag känner hur han tar ett stadigt grepp om min Handled och vänder mig mot honom snabbt.
Jag är knappt 20 centimeter ifrån honom innan han säger " Gå med mig " Varför skulle jag? Var första frågan
som kom upp i mitt huvud. Men mjuknade när jag såg hans ögon igen." okej " mumlar jag fram
___________________________________________________________________________________________________________ 
Ärligt talat vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Jag kollade mig själv i spegeln och granskade mitt lockiga hår.
Jag kanske inte ens ska gå..? Jag svalde innan ett svagt knack på min dörr hördes, jag släpte inte blicken
från mig själv i spegeln innan jag sa " Kom in " och Felicia kommer in i mitt rum och ler kort mot mig. " Vad? "
frågar jag kort och ser mot henne snabbt. " Hon håller snart fram en klänning som går ned till knäna, den
är svart med ett midje skärp runt midjan.
Jag ler stort " Åh Tack! " jag springer fram till henne och kramar henne snabbt. "
Dra på dig den, ta några skor och fixa sminket så väntar jag nere med bilen klar för att åka " säger hon och
ler stort. 
 
Jag var i stortsätt klar. Jag granskade mig i spegeln, klänningen. Mina pumps. Dem var oxå svarta med nitar
i bak.
" Klar snart? " ropar Felicia där nere. Jag nickade för mig själv utan att svara på hennes fråga. Innan jag
vänder på klacken för att gå ned.
 
Hon skulle också vara med på festen. Vi svänger in på strandes parkering och börjar snart gå mot stranden
och ser snart Mina och Wiktoria och Lexi som står längre bort och minglar med killar. Alchol lukten
attackerar oss och jag lämnar en kort grimars. Visst jag vet att jag är 17.. men visst kan man festa för det?
Jag ska ju knappast bli full? 
Jag känner snart en blick på min rumpa. Jag rynkar pannan och ser Justin i min ögonvrå som granskar mig
med en drink i handen. Han börjar gå mot mig och ler kort " Du kom " sa han snart och log
" Vill du ha något? " frågar han snabbt.
 
Det slutade med att jag hade en drink i handen och jag och Justin dansar över sanden med dem andra
50 personerna. Jag ser snart hans gäng kolla på oss. Chaz och Ryan, Liam och William. Ja, hans lilla gäng
och han var ledaren. Vänta va? vad höll jag på med? Jag och Justin var plötsligt nära varandra och
dansade ärligtalat väldigt nära varandra innan han stannade upp och granskade min mun upp till mina ögon.
Jag svalde och stelnade till när han log kort och charmigt mot mig och satte sin pannan mot min och vi
fortsatte dansa men lungnare.
Den stunden stannade in, jag såg hur han var lite osäker och snart tröck mig ännu närmre honom. Han
hade snart sina händer vid mina höfter och bak mot min rygg. Vad höll jag på med?! Snart känner jag hur
han vrider på huvudet och trycker våra huvuden ihop med varandra. För några sekunder känner jag hans
läppar mot mina. Jag sväljer. Innan jag flinar hemlighetsfullt mot honom. Jag puttar honom iväg från mig.
" Nahaa.. You didi't. " sa jag och flinade innan jag  vänder mig om och går mot baren.
                         
 
                    
 
 
Jag flinar år händelsen och hör hur han kommer efter mig " Vad var det där bra för?! " skrek han nästan
efter som det var svårt att höra efter som musiken var så hög. Jag sväljer min dryck. " Tror du att jag
tänker kyssa dig innan jag äns lärt känna dig? Jag är knappast en bitch om du tror det. " sa jag och höjer ett ögonbryn. 
 
Jag ser mot hans lilla '' gäng ''  som står och granskar mig som en idiot. Jag bitchblickar dom innan
jag går mot dans golvet igen.
 
__________________________________________________________________________________________________________
Ja... det kanske vart lite kort.. erkänner jag, men det är iallafall ett kapitel! Och så jälka glad vi
hade 66 besökare FÖRSTA dagen novellen började! :D
Kommentera ;D


Kommentar:

Minns också hur glad jag hade blivit av att få så många besökare den första dagen novellen började. En riktig glad känsla. Novellen verkar jättebra och jag kommer minsann börja följa den! :)

2013-06-13 @ 16:32:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: